Venind după eşecul dureros avut cu modelul Galaxy S5, succesorul Galaxy S6 şi versiunea Galaxy S6 Edge par să fi declanşat o revenire spectaculoasă pentru gigantul Samsung, compania sud-coreeană având deja precomenzi mult peste estimările iniţiale.
Potrivit dezvăluirilor făcute de surse apropriate companiei, Samsung face eforturi considerabile pentru a respecta termenele de livrare, punând presiune pe parteneri pentru accelerarea ritmului de producţie. Aparent, precomenzile înregistrate pe teritoriul Statelor Unite pentru modelul Galaxy S6 şi Galaxy S6 Edge ar putea fi de două ori mai numeroase decât cele înregistrate pentru predecesorul Galaxy S5, iar în Elveţia numărul precomenzilor ar fi şi de patru ori mai mare.
Informaţia este confirmată şi de presa sud-coreeană, punând în centrul atenţiei mai ales operatorii americani de telefonie, care raportează un număr de precomenzi dublu faţă de cele înregistrate cu modelul Galaxy S5. Telefoanele Samsung Galaxy S6 şi versiunea Galaxy S6 Edge au intrat în ofertele operatorilor începând de vinerea trecută, primele comenzi urmând să fie livrate după data de 11 aprilie.
Fără a mai aştepta confirmarea oficială din partea Samsung sau a operatorilor de telefonie, unii analişti anticipează deja vânzări de până la 55 milioane unităţi la nivel global, punând capăt episodului prelungit de declin, început încă de la lansarea modelului Galaxy S4.
Există deja mai mulţi utilizatori ai celebrului forum XDA, care se plâng de faptul că au primit telefoane zgâriate. Nu este vorba despre o mică zgârietură într-o parte a dispozitivului sau despre un defect care ar putea fi cauzat de transport, ci despre zgârieturi fine pe toată suprafaţa din sticlă curbată. Întrucât ecranul de pe Galaxy S6 edge este protejat de Gorilla Glass 4, cea mai recentă variantă a sticlei de la Corning, sunt slabe şanse ca zgârieturile să fi fost realizate cândva între ieşirea dispozitivelor din fabrică şi livrarea lor către clienţi.
După rezultatele nu tocmai satisfăcătoare ale testelor de anduranţă pentru noul Galaxy S6 edge, veştile proaste nu se opresc pentru Samsung. În Statele Unite, telefonul a început să fie livrat de către operatorul de servicii T-Mobile, iar câţiva dintre clienţi sunt nemulţumiţi de starea în care produsul ajunge. Deşi ar trebui să primească un telefon nou şi strălucitor, unii dintre primii cumpărători ai lui S6 edge au fost foarte dezamăgiţi.
Pe lângă sticla zgâriată, unele dintre telefoanele afectate par să aibă şi alte probleme tehnice. Aparent panourile curbate ale display-urilor suferă de pe urma pixelilor morţi. Având în vedere aceste detalii, probabil că o eroare în procesul de fabricaţie a rătăcit câteva modele care nu au trecut de controlul calităţii. Telefoanele respective probabil că au ajuns să fie ambalate şi livrate, iar acum utilizatorii primesc produse care nu sunt se încadrează în standarde. Din fericire, T-Mobile a schimbat fără întrebări telefoanele afectate. Cu toate acestea, nu există nicio garanţie că smartphone-ul nou nu este afectat de aceleaşi probleme. Există deja clienţi ai operatorului care au primit la schimb telefoane în aceleaşi condiţii.
sursa;http://www.go4it.ro/
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu